Descoperă IOR

Service și garanție

Service

Aici la IOR S.A. ne pasă foarte mult de clienții noștri și ne străduim să-i facem fericiți. Prin urmare, oamenii din departamentul nostru de service depun toate eforturile pentru a procesa toate cererile clienților într-o manieră promptă, cu competență și profesionalism. Garantăm clienților noștri că se pot bucura pe deplin de serviciile noastre post-vânzare, până la 30 de ani de la livrarea lunetei. În primii 2 ani de la achiziționarea lunetei, serviciul va fi chiar gratuit, cu condiția ca sesizarea să se bazeze pe defecte de fabricație sau ale materialelor folosite. Toate expedierile pentru reparații vor fi confirmate expeditorului imediat după primirea lor. După finalizarea reparației, clientul primește un raport de diagnostic al lunetei sale, fiind informat în detaliu cu privire la serviciul efectuat. Lunetele mai vechi primesc automat o estimare exactă a costurilor la care trebuie să vă așteptați, pregătită de persoanele responsabile din departamentul nostru de service.

Puteți contacta direct Departamentul nostru de service, prin telefon la: +40 21 3244261 între orele 9:00 și 16:00, prin fax la: +40 21 3244512 și prin e-mail la ior@ior.ro

Garanție

Prin alegerea lunetelor IOR S.A., achiziționați produse de înaltă calitate pentru care vă oferim o garanție mondială, în următoarele condiții:

Pe un termen de 30 de ani de la data achiziției ne angajăm să păstrăm un stoc permanent de piese de schimb necesare și să ne asigurăm că inginerii noștri de service au toate calificarile și mijloacele cerute pentru a efectua lucrările de reparații necesare.

Timp de 2 ani de la data cumpărării, acordăm o garanție cu privire la cererile de garanție statutare aplicabile ale cumpărătorului. Garanția nu va fi valabilă pentru daunele cauzate de utilizarea necorespunzătoare.

Garanția devine nulă după orice intervenție și reparație efectuată de orice serviciu de reparații pe care nu l-am autorizat să efectueze reparația.